top of page
Zoeken
  • laurencede3

SPOILER: We found a room!

Heyhey iedereen!


Momenteel ben ik ongeveer een week in Amsterdam!

Zoals de meeste van jullie al weten had ik nog steeds geen verblijfplaats toen ik naar hier vertrok. Lukas (mijn vriend) en ik hadden van zondag 14 april tot en met donderdag 18 april een kamer in een hotel gereserveerd hopende ter plaatse een verblijfplaats te vinden.


Zoals reeds in de titel te zien is, hebben we een plaats gevonden maar deze zoektocht verliep heel moeizaam. 's Avonds 16 april hadden we nog steeds niets gevonden en we hadden echt alles geprobeerd. Toen zaten we even in een dieptepunt. Zelf de locals zeiden dat het hier "super LASTIG" is op een plekje te zoeken voor slecht 2 maanden.

MAAR opgeven was geen optie! Vanuit het thuisfront was iedereen volop aan het zoeken, dus we stonden er zeker niet alleen voor. Waarvoor ik jullie nogmaals enorm wil bedanken!!


Uiteindelijk vonden we dan op zeer korte tijd 3 plaatsen! En ik mocht bij alle 3 eens op bezoek gaan! Uiteindelijk hebben we dan kunnen kiezen en ik koos voor het plekje het dichtst bij het AMC. Het is slechts 12 minuutjes fietsen! En ik heb een eigen slaapkamer, badkamer en keuken! Ik kan dus zeker niet klagen.

Ik mocht er vrijdag 19 april al intrekken, dus we hadden ons hotelkamer zonder probleem met 1 nachtje verlengd.


Vanaf dan konden we genieten van het mooie weer in Amsterdam.

Woensdag 17 april kwamen mijn beste vrienden Lynn, haar vriend en haar ouders met de mobilhome naar hier dus we hebben samen de toeristen uitgehangen in en rond Amsterdam. Zaterdag 20 april kwamen mijn ouders nog enkele spullen brengen en we hebben dan nog wat genoten van het prachtig weer (enkele sfeerbeeldjes zijn terug te vinden bij de foto's). 's Avonds heb ik dan afscheid moeten nemen. Zondag 21 april vertrok iedereen en vanaf toen bleef ik hier helemaal alleen achter.

Gelukkig heb ik momenteel heel veel te doen en morgen begint mijn eerste werkdag al!

Spannend!


Zonnige groetjes

Laurence

62 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page