top of page
Zoeken
  • laurencede3

It was my birthday!!!

Hoi hoi liefste lezers!!


1 mei was een prachtige dag! Zoals vele van jullie weten was ik toen jarig en hierbij wil ik nogmaals iedereen bedanken voor de mooie wensen! Maar waarom was dit nu een prachtige dag? Wel, ik had toen een vrije dag wat wel leuk is op je verjaardag en ik had reeds vanalles gepland om men dag te vullen. Zoals cakejes maken, granola maken, wassen, poetsen, etc. Want dit moet natuurlijk ook gebeuren. Dit is natuurlijk niet zo spectaculair op je verjaardag. MAAR TOEN! Ik stond rond 9u in de keuken en plots hoorde ik dat er aan mijn voordeur gezongen werd ("happy birthday to you, happy birthday to you ..."). MIJN OUDERS stonden daar om 9 uur 's morgens te zingen! Dat was een prachtig en emotioneel moment. Ik had dit helemaal niet zien aankomen. Gelukkig had ik nog niet ontbeten want ze hadden een uitgebreid ontbijt mee. Het was gewoonweg super!


We hadden dan met z'n drieën alles wat ik gepland had in de voormiddag gedaan. Dan zijn we lekker gaan eten, hebben we een wandelingetje gedaan en voor we het goed en wel beseften moesten ze terug vertrekken om op tijd terug thuis te zijn. Maar het was een dag om nooit te vergeten! Ik heb hiervan enkele leuke fotootjes toegevoegd dus bekijk deze zeker even!


Nadien keek ik enorm uit naar vrijdagavond 3 mei want toen kwam mijn vriend Lukas voor een weekendje naar hier! Dit weekendje is ondertussen reeds voorbij en momenteel is hij al terug in België. Wat vliegt de tijd toch voorbij! We hadden helaas niet zoveel geluk met het weer dus we zijn veel binnen gebleven. Het was een super plezant en rustig weekendje! Samen onze serie wat verder bekeken, inkopen gedaan, samen gekookt, etc.

Het geluk zit in de kleine dingen ;).


Oooh! En zoals ik jullie heb beloofd, heb ik ook enkele fotootjes toegevoegd van mijn woon- en werkplekje!! Super gezellig! Dus bekijk deze zeker ook even! ;)


Bedankt om mijn blogberichtje te lezen en tot de volgende keer!!


DOEI DOEI!!

67 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page